مقالات مرتبط با صنعت چاپ مقالات مرتبط با صنعت چاپ .

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

خلاقانه ترين نمونه هاي بسته بندي تي شرت

در‌صورتي‌كه مي خواهيد تي شرت هايي با طراحي بسته بندي  كاملاً منحصر و مختلف را به رخ آنلاين يا اين كه در خيابان هاي تهران (يا شهر ديگري در كشور ايران يا اين كه هر نقطه از دنيا) به فروش رسانيد يا اين كه تي شرت هاي تبليغاتي در در بين مشتريان پخش كنيد، خوبتر مي باشد اين تي شرت ها را در يك بسته بندي قشنگ و شكيل، ديده نواز و مبتكرانه قرار دهيد تا با اين تكان آنان را كيش و مات فرماييد . در‌صورتي‌كه مي خواهيد در در ميان رقبا مجالي براي عرضه اندام بيابيد، بايستي بدور كيسه هاي پلاستيكي و چندلايه را خط قرمز‌رنگ بكشيد و هر چه در چنته داريد رو نماييد تا مشتريان را به تحسين وا داريد . براي رسيدن به اين با اهميت مي‌بايست پا را فراتر نهاده و بسته بندي هاي قديمي و نه چندان ديدني را پشت رمز گذاريد و به چيزي وراي پباده سازي و چاپ خوشگل و مخصوص به شخص تي شرت ها بينديشيد (ترديدي نمي‌باشد كه پباده سازي و چاپ تي شرت ها به نوبه خويش اهميت بسزايي دارند) . با صنايع چاپ و بسته بندي صفا هم پا باشيد تا بخش اعظم در اين قضيه با شما حرف كنيم: خلاقانه ترين نمونه هاي بسته بندي تي شرت كه مثل آن را جايي نديده ايم! به طور كلي مي‌توان اظهار‌ اگر در هنگام پباده سازي بسته بندي يك مال خلاقيت به خرج دهيد و مختلف كار كنيد، قيمت فرآورده و مارك شما دو چندان خواهد شد، اين يك شرايط غالب – غالب ميباشد و از اين طرز مي توانيد در اينستاگرام و Pinterest خوش بدرخشيد . بي شك و ترديد برندهايي مثل نايك و Johnny Cupcakes در مقوله بسته بندي خلاقانه تي شرت پيشتاز بوده و صحبت هاي اكثري براي بيان كردن دارا‌هستند . براي يافتن بهترين مثال هاي پباده سازي بسته بندي تي شرت تمامي صفحات وب را ذيل و رو كرديم . در غايت برنده شديم تيم اي از شاهكارهاي بسته بندي را در قالب يك گالري قشنگ و خيره كننده توده كنيم تا براي شما يك منشاء بي نظير و الهام بخش باشد و از تماشاي آن ها لذت بريد . 
۱ . به بسته بندي هاي مقوايي بيش از آنچه كه بايد، قيمت داده گرديده است . در صورتي‌كه مي خواهيد بسته بندي محصولتان ظاهري متمايز و منحصر به فرد به فرد داشته باشد، بايستي براي توليد آن از يك ماده مختص و مختلف به كار گيري فرمائيد . 
بسته بندي خلاقانه تي‌شرت بسته بندي تي شرت ۲ . بي شك و ترديد اين بسته بندي شما را به ياد بستني مي‌اندازد . حواس پنجگانه مشتريان را به بازي بگيريد و صرفا به حس بينايي آنها بسنده نكنيد تا تجربه اي به يادماندني در ذهنشان رقم زنيد . 
بسته بندي خلاقانه ۳ . حواستان به شيشه خرده ها باشد! با وادار كردن مشتريان به شكستن بسته بندي اين تي شرت، توانسته ايد تجربه گشوده كردن بسته بندي را فراموش نشدني و بي نظير نمائيد . 
بسته بندي خلاقانه تي‌شرت طراحي بسته بندي  خلاقانه ۴ . نمونه اي بارز از يك بسته بندي كلاسيك با ظاهري متفاوت خلاقانه ترين بسته بندي ۵ . در بين متاع خود و يك ماده غذايي يا نوشيدني مالامال فايده ارتباط برقرار نمائيد . در اين بسته بندي خاص، طراح كوشيده تا كالايي همچون تي شرت را به خصلت هاي مثبت شير لينك زند؛ ماده اي سلامت و مغذي كه براي رويش و تندرست خردسال ها واجب مي باشد . 
بسته بندي زيبا ۶ . مخاطب هدف شما چه چيزي را مي پسندد؟ اين طراح قشر بزرگسال جامعه را هدف گرفته و كوشيده با يك بسته بندي مشابه به باكس پاسور او را به خاطره روزهاي خوش به دور نيز توده شدن با عزيزان و خوشگذراني هاي شبانه بيندازد . 
بسته بندي خلاقانه ۷ . شوخ طبعي مي تواند يك تاكتيك بي نظير و مؤثر براي ارتقا حجم فروش يك فرآورده باشد . بسته بندي تي‌شرت ۸ . يك مثال ديگر از تلفيق بسته بندي مواد غذايي و لباس شايد ليدي گاگا براي طراحي خرقه گوشت مانند خويش از اين بسته بندي الهام گرفته باشد . 
بسته بندي مدرن تيشرت ۹ . چه كسي گفته كه پباده سازي شما الزاماً بايستي ارزشمند و پر پيچ و خم باشد؟ بسته بندي هاي ساده و ارزان ارزش نيز ميتوانند خوشگل و تحسين برانگيز باشند . 
بسته بندي خلاقانه ۱۰ . فست فود + مد و فشن = فست فشن مجبورم! 
بسته بندي جذاب تي‌شرت بسته بندي خلاقانه بسته بندي تي‌شرت ۱۱ . خلاقيت مارك Johnny Cupcakes در صنعت ايجاد تي شرت زبانزد يگانه و عام مي‌باشد . سواي شك و ترديد مي‌توان يكي از عوامل موفقيت بي زيرا و چراي اين مارك را بسته بندي نمونه زدني محصولاتش دانست . 
بسته بندي خلاقانه ۱۲ . مي‌توان بسته بندي تي شرت را به يك لوازم بازي تبديل كرد، مشروط بر آن كه كارتان را بلد باشيد و به صحت انجام دهيد . بسته بندي تيشرت بسته بندي خلاقانه ۱۳ . اين طراحي ساده و بي آلايش ميباشد البته طرح چاپ گرديده بر روي آن معركه مي باشد . 


برچسب: طراحي بسته بندي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۳۹ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :