مقالات مرتبط با صنعت چاپ مقالات مرتبط با صنعت چاپ .

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

جعبه مقوايي در بسته بندي


مقوا نيز يك كدام از بسته بندي هاي شيك و سبك براي محصولاتي همچون شكلات ميباشد. باكس هاي مقوايي همانطور كه از اسمش مشخص  طراحي بسته بندي و معلوم ميباشد با مقوا ساخت مي‌شود.
گونه هاي مقوامقواي متفاوت پشت طوسي، گلاسه، ايندربورد و كرافت كه در برند هاي بسيار منتوع با گرماژهاي مختلف در بازار مو جود مي‌باشند كه گشوده هم با دقت به مال و به صرفه بودن در ايجاد و مدل رنگ و چاپ روي باكس گزينش ميگردد.
دسته چاپچاپ در سه دسته سيلك، فلكسو و افست هست كه چاپ سيلك و فلكسو بي واسطه چاپ بر روي خويش برنامه كودك هست و چاپ افست يا اين كه به عبارتي چاپ چهار رنگ چاپ بر روي مقوا ميباشد كه براي باكس هاي مقوايي و برنامه خردسالان هاي لمينتي به كار گيري ميگردد.
براي ساخت برنامه كودكان يا اين كه باكس مقوايي نياز به اندازه ارتفاع پهنا طول داريم و بخش اعظمي از مشتريان به خيال اينكه جديد جنس يا اين كه كالايي را ايجاد كرده و نياز به بسته بندي جهت عرضه به بازار را دارا‌هستند و نمي دانند چه گونه باكس يا اين كه كارتني مطلوب بسته بندي محصولشان ميباشد و يا اين كه برخي ديگر تا قبل از اين محصولشان را به نوعي ديگر بسته بندي و عرضه ميكردند و اكنون مي خواهند فرآورده يا اين كه مال خويش را به طور باكس يا اين كه برنامه خردسالان عرضه نمايند در فيض هيچكدام بعد ها دقيقي از كارتون يا اين كه باكس بسته بندي خويش ندارند و ما در اينجا با ذكر نكاتي به آن‌ها مدل از افراد امداد مي‌كنيم :
نكات مهم بسته بندي:فرآورده يا اين كه جنس بسته به فروش داخلي يا اين كه فرنگي و با اعتنا به مارك يا اين كه مارك نبودن متاع و ترازو مصرف فرآورده، اندازه و دسته بسته بندي انتخاب مي گردد.در شرايطي‌كه بسته بندي براي خرده فروشي يا اين كه فروشگاهي ميباشد با دقت به بها كالا و اقتدار خريد مصرف كننده مي بايست احتساب شود كه يك بسته از مال در چه معيار و اندازه و وزن مي بايست عرضه شود.چنانچه كه به طور عمده (برنامه كودكان مامان)، براي تعداد بسته هاي كوچك خرده فروشي ساخت شود مي بايست ارزش مال در تعداد بسته هاي كوچك در يك انيميشن مامان دقت كرد و ببينيم توجيه و صرفه اقتصادي داراست يا اين كه خير.باكس و انيميشن بسته بندي از چه گونه محصول و مخلوط ورق مي بايست باشد كه هم در عين اكنون از لحاظ ظواهر شكيل و قشنگ باشد و هم از متاع در قبال صدمات احتمالي نگهداري نمايد و بسته بندي به نوعي باشد كه حمل و نقل شل و سادگي داشته باشد.طولاني تر بدانيد اضافه بدانيد: ۴ غلط در پباده سازي و ايجاد بسته بنديچگونگي گزينش بعدهابراي گزينش بعدها اجسام ميتوانيد به راحتي ارتفاع، پهنا و طول را به راحتي اندازگيري نمائيد. براي توليد ها مايع و يا اين كه محصولاتي مانند شكر مي‌توانيد در يك پياله اختصاصي كه دم دست داريد قرار دهيد و ارتفاع، پهنا و تا جايي كه كالا در كاسه بالا ميايد را اندازگيري كنيم. از اين روش مي‌توانيم حجم را معلوم كنيم و اندازه كارتون را به دست آوريم.
آوين پك اين امتياز را به مشتريان مي‌دهد كه يك مثال براي آزمايش ابعادي براي مشتريان ساخت نمايد و بعداز تاييد ابعادي قالب فعاليت ساخته شود.
پباده سازي روي باكسطراحان آوين پك با اعتنا به مال، مخاطبان آن و ذوق و خواست مشتري طرح روي باكس را پباده سازي مينمايند، تا جايي كه طرح از نگاه مشتري عالي و كامل باشد، تغييرات لازم انجام مي گردد. پس از ايجاد باكس و برنامه خردسالان بسته بندي، ارسال باكس ها به شهرهاي متفاوت با باربري انجام مي‌گردد و كارتون هاي بسته بندي سواي جراحت ديدن به مقصد مي رسند.


برچسب: طراحي بسته بندي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۶:۱۹ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :