مقالات مرتبط با صنعت چاپ مقالات مرتبط با صنعت چاپ .

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

بسته بندي چيست؟

راهنماي بي نقص و جامع پباده سازي بسته بندي بسته بندي به دنياي ما نظم مي بخشد . فرقي نمي كند كه اين بسته بندي قرار هست اسمارتيزهاي M & Ms را در برگيرد يا اين كه خرقه هاي آلوده يا يك نوشيدني گوارا و دلچسب، چيزهايي كه كالاهايمان را در دل خويش جا مي دهند، بسيار حائز اهميت هستند . 
طراحي بسته بندي

بسته بندي چيست؟ بسته بندي يك ابزار كاربردي است، گرچه مي‌توان مفهومي فراتر از آن براي بسته بندي در نظر گرفت . پباده سازي عالي و ديده نواز داستاني را داستان مي نمايد و طراحي بسته بندي از اين قاعده مستثني نمي‌باشد . در راستي بسته بندي يك تجربه رمانتيك مي باشد و شم بينايي، حس لامسه و حس شنوايي فرد را به بازي مي گيرد (البته برخي از توليدها و بسته بندي هايشان شم بويايي و چشايي فرد را هم قلقلك مي دهند) . با اعتنا به طراحي بسته بندي و جزئيات آن مي توانيد به ماهيت جنس باطن بسته بندي پي ببريد و بفهميد كه به چه شكل مي بضاعت و توان آن را به عمل بست، اين جنس براي چه افرادي ايجاد شده و اساسي تر از كليه آن كه بايستي آن را خريد يا اين كه نه؟ در ادامه به شما خواهيم اعلام كرد كه چه گونه بسته بندي خويش را طراحي نماييد تا يك داستان منحصربه‌فرد به شخص و جالب براي مخاطبين قصه كنيد . 
فهرست مطالب: ۱- كارهايي كه مي بايست پيش از پباده سازي بسته بندي انجام دهيد: پرسش هايي كه بايد پاسخ دهيد . اطلاعاتي كه مي بايست توده نماييد . ۲- پباده سازي بسته بندي در 7 مرحله لايه بسته بندي را بشناسيد . مطلوب ترين نوع بسته بندي را گزينش فرمائيد . چاپگرتان را مهيا نماييد . پيكره اطلاعات را معلوم فرمائيد . طراحي بسته بندي را سبك و سنگين وزن نماييد . برخورد ها و نقطه نظرات ساير افراد را جويا شويد . فايل هاي درست و مناسب را تهيه نماييد . ۳- كلمات و اصطلاحات همگاني در طراحي بسته بندي (فرهنگ واژگان) ۴- پيشنهاد ما به شما 





۱- كارهايي كه بايد پيش از پباده سازي بسته بندي انجام دهيد: پرسش هايي كه مي بايست پاسخ دهيد به 3 پرسش اصلي و حساس پيش از پباده سازي بسته بندي بايستي جواب دهيد: چه كالايي مي فروشيد؟ قرار هست اين محصول را به چه كساني بفروشيد؟ اين كالا را از چه طريقي به مشتريان عرضه مي كنيد؟ بياييد نگاهي باريك بينانه و عميق تر به اين پرسش ها بيندازيم . 


برچسب: طراحي بسته بندي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۳:۴۲ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :