مقالات مرتبط با صنعت چاپ مقالات مرتبط با صنعت چاپ .

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

روش هاي بسته بندي برنج به منظور جلوگيري از نفوذ حشرات مضر و رطوبت

برنج كه يك عدد از مواد غذايي داراي اهميت در وعده هاي غذايي بسياري از مردمان جهان علي الخصوص آسيايي ها مي باشد اشكال و اقسام زيادي دارد و مي توانيد در نقاط مختلفي از عالم آن را در اندازه، شكل و چه بسا رنگ هاي گوناگون بيابيد . طراحي بسته بندي 
براي كشت برنج قوانيني مثل مرطوب بودن خاك و رساندن آب به مقدار كافي داراي اهميت و اصلي است و عواملي مثل آب و خاك و حالت جوي هم روي ضخامت دانه برنج و برخي ديگر از ويژگي ها آن تاثير مي گذارد .

كيسهبرنج


در واقع مي توانايي اظهار كرد مناطقي كه باران و آب دوچندان و به تبع آن خاك حاصلخيز وجود دارد، مال برنج مرغوب و بهتري كشت خواهد شد . صرفا در قوانيني رشد دانه برنج اندك مي شود كه آفت يا حشره هاي زيان آور بازدارنده از رويش آن شوند . اما جهت جلوگيري از اين آفات كشاورزان در زمان كشت مال برنج از آفت كش (سموم كشاورزي) و پس از برداشت كالا نيز از بسته بندي هاي مناسب استفاده مي كنند .
بسته بندي برنج به منش هاي مختلفي صورت مي گيرد البته مسئله مهم اين است كه در لحاظ داشته باشيد حق تقدم با نوعي از بسته بندي مي باشد كه مانع از نفوذ حشره ها مضر و رطوبت شود .
كيسه برنج كه با استفاده از پارچه هاي اسپان باند دوخته مي شود يكي از اشكال بسته بندي برنج مي باشد كه مانع از نفوذ رطوبت و حشره ها شده و علاوه بر آن از استحكام خير برخوردار است و به آساني پاره نمي شود .

كيسهبرنج اسپان باند
در اين مدل بسته بندي برنج، علاوه بر اين‌كه فرآورده برنج را بسيار شكيل و بهداشتي عرضه مي نماييد مي توانيد به راحتي لوگو يا اين كه مارك خويش را طراحي كرده و با چاپ روي كيسه برنج، برند خويش را با قيمت مطلوب تبليغ فرمائيد .
براي بسته بندي گونه هاي برنج و حبوبات از كيسه هاي پلي پروپيلن نيز به كارگيري مي شود . اين كيسه ها كه شايد نام آن به صورت گوني برنج اكثر به گوشتان خورده باشد نظير كيسه هاي اسپان باند قابليت چاپ پذيري داشته و مانع از نفوذ رطوبت و حشره‌ها به محصول برنج شما مي شود .


برچسب: طراحي بسته بندي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۹:۵۹ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :