مقالات مرتبط با صنعت چاپ مقالات مرتبط با صنعت چاپ .

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

نقش بسته بندي

افزايش و گسترش فناوري در عالم بر سبك و رويكرد حيات افراد فراوان اثر گذار بوده و با پيشين قابل مقايسه نمي‌باشد .حاصل اين ارتقاء در تمامي  طراحي بسته بندي قسمت هاي معاش مثل اماده سازي و ساخت مواد غذايي و رويه استفاده و طريقه بسته بندي چشم مي شود . در صنعت مواد غذايي منجر روي كار داخل شدن راه و روش هاي تازه در بسته بندي كالاها شده است . بسته بندي تاثير متعددي بر جامعه و حيات بشر داشته مي باشد . از مواد غذايي و دارويي تا وسايل منزل و صنعتي و كالاهاي مصرفي و … كليه اين ها به نوعي با بسته بندي در ارتباطند و همين نشان دهنده نقش بسته بندي در بازاريابي و توسعه و گسترش صادرات مي‌باشد .بسته بندي سبب ساز به وجود امدن قيمت افزوده در كالاهاي ساخته گرديده مي شود و اين يك عدد از بااهميت ترين نقش هاي بسته بندي مي باشد . با توجه به آمار و مدرك هاي داراي اعتبار ، متوسط هزينه بسته بندي ۱۰ درصد ارزش تمام گرديده توليد ها صادراتي هست ولي توانمند مي‌باشد تا ۹۰ درصد سبب به وجود امدن قيمت افزوده شود . از دو طرف قيمت افزوده قابل تحليل ميباشد ، از اين طرف كه منجر بالارفتن اندازه درآمد ملي مي شود، و از سمت ديگر سبب افزايش ارزش كالاهاي صادراتي مي گردد .
بستهبندي – شكل ضروري يك كالا ميباشد .– معرفي محصول به مخاطبان و حفاظت از آن از دوران ايجاد تا به كار گيري .– گرد آوري، ترتيب دادن و يا منظم نمودن توليدات ، بسته بندي ميباشد .– هنر تنظيم و حفظ از مواد غذايي براي حفظ، انبار كردن، انتقال و پخش ، ذخيره و در آخر فروش ميباشد .به طوري كه كوچكترين اسيبي در زمان ايجاد تا مصرف به كالا و از سمت ديگر به محفظه زيست وارد نگردد .
نقشبسته بندي در بازاريابي و گسترش صادرات نقشبسته بندي در بازاريابي و گسترش صادراتايمنيمواد غذايي و نقش بسته بندي در آن در صنعت مواد غذايي از بسته بندي براي مراقبت كيفيت و كم كردن ضايعات مواد غذايي و اندك كردن منفعت گيري از حفظ كننده ها از برهه زماني توليد تا مصرف به كارگيري مي شود .
تعيينمواد بسته بندي كليديترين ويژگي ها كه در تعيين مواد بسته بندي با اهميت مي باشند عبارتند از : – در ميان مال و متريال بسته بندي اثر گذاري بدي وجود نداشته باشد .– استحكام مواد بسته بندي در پيش‌رو رطوبت، شكستگي، بيشتر وزن، ضربه و ترك شدن .– استحكام در برابر حرارت .– عدم تأثير روشنايي بر روي كالا غذايي .–برچسب زدن محصول – بسته بندي مواد غذايي ضروريي هست بر شالوده استانداردهاي برچسب زني و تبليغات باشد .برچسبكالا مي بايست در بر دارنده موارد ذيل باشد: –نام محصول –تركيبات و مواد تشكيل دهنده آن –مورخ استفاده –موقعيت نگهداري –بسته بندي هاي هوشمند مواد غذايي امروزه خيلي از كشورها تكنولوژي نانو را در صنايع غذايي را كشف نمودند و سرمايه گذاري در اين منش را اغاز نمودند . با بالا رفتن اثرات تكنولوژي نانو بر صنعت هاي غذايي و وارد شدن اين كالاها به بازار مصرف، قيمت سلامت اين گروه از مواد غذايي مضاعف مطرح مي گردد .
غرض خيلي از اداره ها بالا بردن قدمت نافع كالاها با استفاده گيري از بسته بندي هاي هوشمند مي باشد . در اصل ميل خريداران به استفاده گيري از مواد غذايي سالم و نو در بسته بندي هاي درست باعث افزايش اين صنعت شده مي‌باشد .


برچسب: طراحي بسته بندي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۳:۵۶ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :